2013. február 11., hétfő

Harvin Trade?

Olyan híreket lehet hallani, miszerint a Viking elképzelhető, hogy elcseréli Perci Harvint. Sok szakértő gondolja úgy, hogy nem lenne meglepő, ha Patriotshoz kerülne. Személy szerint nekem is ez volt az első gondolatom, amikor megláttam a hírt. Harvin szerintem a legjobb elkapók között van a ligában és akár futóként is hasznosan alkalmazható. Ha esetleg ő lenne Welker utódja én nagyon boldog ember lennék, mert ez szerintem előrelépés lenne a csapatnak. Az is biztos, hogy Harvin futóképességével még kiismerhetetlenebbé válna a No-Huddle Offense, ami még tovább nezhezítené a ellenfél dolgát. Úgy véelm, hogy ez a hír megért egy bejegyzést még ha kacsának is bizonyul, de én reménykedem hogy igaz. Ami Harvin fizetését illeti a 2013-as szezonra, $1,550,000 lesz a fizetés, ami még vonzóbbá teszi a cserét. (Welker fizetése franische tag esetén több mint $10,000,000 lenne...)
Mindezt összegezve, remélem hogy a következő szezonban Patriots mezben láthatom Harvint.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése